A Google Adwords, avagy Google Ads hirdetések létrehozását sokan megpróbálják különösebb háttérismeretek, és tapasztalat nélkül létrehozni, és kezelni. Ez azonban a legtöbb esetben nem eredményez sikeres, konverzióban gazdag végeredményt. Sokszor találkoztunk már olyan ügyféllel, aki állította, hogy ezt maga is meg tudja majd csinálni. Végül bár eredményesek lettek a hirdetései, de 10 év távlatában, úgy, hogy hosszú órákat fektetett abba, hogy kitanulja a szakmát. Ezeket az eredményeket akár azonnal elérhette volna, ha egy szakember segítségét veszi igénybe.
Ezért is javasoljuk mindenkinek, hogy bízzák ránk a Google Adwords hirdetéseket, hogy már akár a következő hónapban látványos eredményeket érjenek el a befektetett pénzösszegekért cserébe. A hirdetések beállítása előtt egy találkozó alkalmával felmérjük, hogy az ügyfélnek melyek azok a releváns kulcsszavak, melyekre érdemes létrehozni a hirdetéseket. Ezt követően elvégezzük a szükséges beállításokat, kizárjuk a kizáró kulcsszavakat, és beindítjuk a hirdetést.
Minden konverzió mérhető lesz a Google Analytics-en, ahol a fizetett hirdetések össze lesznek mérve az egyéb eléréseket eredményező keresések mellett. A tapasztalat az, hogy a fizetett hirdetésekből származó elérések akár az összes bevétel több mint 50%át is kiteszik, ha megfelelő szakértelemmel lettek létrehozva a Google Adwords PPC hirdetések.