A székhelyszolgáltatási szerződésben a NAV-ellenőrzések kezelése is benne lehet.

A székhelyszolgáltatás kevésbé ismert előnyei

Általában véve igaz, hogy a székhelyszolgáltatás főleg a kis- és középvállalkozások számára jelent kiemelt előnyöket. A közismertebb előnyök közé tartozik a költségcsökkentés, valamint az adminisztrációs terhek csökkentése. A költségeket érintő részt egy iroda bérleti, illetve üzemeltetési költségeinek megtakarításával, és a székhely tárgyalójának esetleges használatával lehet elérni. Az adminisztráció csökkentése a szolgáltató által átvállalt és elvégzett feladatok által valósul meg. Ilyen például a legalapvetőbb, a postakezelés, de ezen kívül a dokumentumtárolás és rendszerezés, illetve a hatóságokkal való kapcsolattartás is jelentős segítség. Ezek Időmegtakarítást és Rugalmas működést tesznek lehetővé.

A székhelyszolgáltatásban az a jó, hogy még ezen kívül is nyújt előnyöket, amelyek talán nem olyan közismertek. Mint például a cégalapításban való segítség, és a jogi tanácsadás. Egyes szolgáltatók cégalapítási és jogi tanácsadást, segítséget is nyújtanak, ami éppen induló vállalkozások számára óriási segítséget jelenthet. Ezen kívül számos székhelyszolgáltató kínál kiegészítő könyvelési vagy pénzügyi tanácsadási szolgáltatásokat, amelyek további terheket vehetnek le a vállalkozás válláról. A jogszabályi megfelelés a szakértő adminisztratív háttér biztosításával garantált, így a vállalkozás csökkenti a hibás dokumentációból vagy határidők elmulasztásából eredő bírságok kockázatát is. Ez akár az adózás optimalizálásában is segíthet, akár a késedelmi díjak megspórolásával, akár azzal, hogy pontosan azt és annyit fizet be a vállalkozás, amennyi szükséges.

A székhelyszolgáltatási szerződésben a NAV-ellenőrzések kezelése is benne lehet. Vagyis a szolgáltató biztosítja a helyszíni elérhetőséget, ha a hatóságok ellenőrzést végeznek, így a vállalkozásnak nem kell külön munkatársat alkalmaznia, vagy irodát bérelnie erre.  A székhelyszolgáltatás tehát amellett, hogy jelentősen csökkenti a működési költségeket, időt és energiát is felszabadít az üzleti tevékenységre. A professzionális székhely és a megfelelő adminisztrációs háttér révén a vállalkozások versenyképesebbek lehetnek, és közben a jogi és pénzügyi kockázatokat is elkerülhetik.